Zorgcentra De Betuwe, Oranjehof

Kasteellaan 1 4116 DJ Buren
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra De Betuwe

Waardering van Zorgcentra De Betuwe, Oranjehof - Buren op 11 maart 2017 Interview

Overige aandoeningen

Alles wat mijn schoonmoeder nodig heeft, wordt door de verpleging gedaan. Ze kan bijvoorbeeld nog zelf naar het toilet lopen. Voor andere dingen krijgt ze zeker extra hulp. Als ze naar de eetruimte moet, wordt ze door ons gebracht en later door de verzorgers teruggebracht. Om de zes maanden wordt er een zorgleefplangesprek gehouden. Alle afspraken die gemaakt worden tijdens dit gesprek worden goed nagekomen. Bij drukte kan het personeel niet altijd een praatje houden met mijn schoonmoeder. Dat mist ze heel erg. Als het rustig is, komen ze altijd eventjes bij haar zitten. Aan de persoonlijke verzorging van mijn schoonmoeder wordt ook aandacht gegeven. Ze ziet er dagelijks verzorgd en schoon gekleed uit.

Reactie van/namens Zorgcentra De Betuwe

Bedankt voor uw warme en positieve beoordeling! Het klinkt alsof u de zorg ervaart zoals wij die willen bieden! Heel fijn om te lezen, we geven het door aan de collega's van Oranjehof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra De Betuwe, Oranjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.