Waardering van Zorgcentra Meerlanden, locatie De Meerstede - Hoofddorp op 27 juni 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik voel me vrij en gelukkig hier. Ik wordt goed verzorgd. Iedereen is vriendelijk en ik wordt keurig geholpen en hoef nooit lang te wachten. Het is wel soms lastig om vragen te stellen omdat ze het zo druk hebben, maar als er iets belangrijks is dan kan ik een afspraak maken om er over te praten. Er worden leuke dingen georganiseerd zoals; tafeltennis, kaarten, handwerken, allerlei spelletjes en creatieve dingen. Ook zijn er regelmatig optredens waar het altijd gezellig is. Ik ben heel erg blij met mijn appartement, het kan niet mooier. Het is heel ruim en de schoonmaak is uitstekend, ook de ramen worden regelmatig gedaan. Het zit er netjes en fris uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra Meerlanden, locatie De Meerstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.