Zorgcentrum Aelsmeer

Molenpad 2 1431 BZ Aalsmeer

Waardering van Zorgcentrum Aelsmeer - Aalsmeer op 3 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Door de bank genomen, komen zij gemaakte afspraken na. Ze staan open voor op- of aanmerkingen met betrekking tot de verzorging van mijn schoonvader. Het enige probleem vond ik, dat er op een gegeven moment een e.colie bacterie uitbraak was in het zorgcentrum, en wij als mantelzorgers hier niet op de hoogte waren gebracht. Dit heb ik toen aangekaart bij het hoofd verzorging. Zij hebben toen een brief aan alle mantelzorgers gestuurd waarin zij hun excuus aanboden. Hierin hebben ze ook aangegeven wat de status quo op dat moment was en beloofd dat zij in een volgende situatie beter zouden handelen. Ze werken volgens vaste procedures en leggen alles goed vast in het medisch dossier. Dat vind ik heel goed. Ze zijn goed in het vast leggen van wilsbeschikkingen. Als er wat met mijn schoonvader is gebeurd, dan worden wij hier altijd direct van op de hoogte gesteld. Dat vind ik prettig, want dan hoef ik zelf niet in de gaten te houden. Het zorgcentrum maakt op mij een positieve en goed georganiseerde indruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Aelsmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.