Zorgcentrum Aelsmeer

Molenpad 2 1431 BZ Aalsmeer

Waardering van Zorgcentrum Aelsmeer - Aalsmeer op 7 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Er worden hier veel activiteiten georganiseerd. Er is altijd wel iets te doen. Er worden wel eens optredens gedaan, er is een speciale fysiotherapie baan en een draaiwiel om de spieren soepel te houden en er is gymnastiek. De eigen kamer is prachtig. Mijn ouders slapen en wonen op één kamer. Ze hebben een mooi uitzicht. De medewerkers zouden wat beter kunnen kijken naar wat goed is voor mijn vader. Er worden soms oplossingen bedacht, waar mijn vader niet altijd even blij mee is. Ze zouden iets alerter kunnen zijn en wat adequater kunnen reageren. Wij hebben afspraken gemaakt over de medicijnen, maar dit gaat niet altijd helemaal goed. De medicijnen worden wel eens vergeten om ingenomen te worden en dan moeten wij daar als familie een dag later achter komen. Het luisteren zou wat verbeterd kunnen worden. Als ik iets aangeef, duurt het vaak een tijd voor dit ook echt verbeterd wordt en moet ik het nog een aantal keer herhalen. Wij zijn verder erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Aelsmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.