Waardering van Zorgcentrum Beek en Bos - Heythuysen op 17 mei 2010

5.7

Goede verpleging! De mensen werken vanuit hun hart. Een verpleegster belde ons in haar vrije tijd op dat mijn moeder op sterven lag, daar waren wij heel blij mee. Zij had het goed gezien. Ik zou willen dat er lagere ramen komen zodat de mensen naar buiten kunnen kijken. Ook vind ik dat er geen rolstoel aangeschaft hoeft te worden als mensen die niet meer nodig hebben. Reactie van Ouderencentrum Beek en Bos: Bij lage rolstoelen is het inderdaad een probleem dat men moeilijker naar buiten kan kijken. Beek en Bos biedt in deze situaties aan om een verhoging te maken, zodat dit probleem verholpen is. Daarnaast wordt een rolstoel door het verzorgend personeel alleen aangeschaft wanneer de bewoner deze daadwerkelijk nodig heeft. Een rolstoel maakt het voor bewoners tevens mogelijk om toch nog naar buiten te kunnen gaan en te genieten van deze buitenlucht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Beek en Bos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.