Zorgcentrum Beek en Bos

l'Unionlaan 1 6093 GE Heythuysen

Waardering van Zorgcentrum Beek en Bos - Heythuysen op 30 maart 2021

Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder verblijft nu al jaren op Beek en Bos. Ze is heel tevreden en zegt keer op keer dat ze het heel goed heeft. Er is veel aandacht voor daginvulling en de belevingswereld van de bewoners. Het eten en de extraatjes zijn zo lekker dat mijn moeder nu aan het groeien is. Oeps. Natuurlijk er is ook daar wel eens wat, maar er wordt altijd gezocht naar een oplossing of in ieder geval een eerlijk antwoord. V.B. Na een nare opname in het ziekenhuis werd in zeer korte tijd alles geregeld zodat mijn moeder weer naar haar stek terug kon komen in Beek en Bos. Geen gemaar maar handelen en lieve zorg door mensen met een bekend gezicht. Tijdens de corona isolatie waren er veel activiteiten voor mijn moeder. Steeds kreeg ik berichtjes en foto's van mijn moeder in actie. Fijn om te zien dat ze veel aandacht kreeg. Ik denk dat ze er nauwelijks besef van heeft gehad dat er geen bezoek kwam. Ik ben dankbaar. Ik als Mantelzorger ben dus ook, net als mijn moeder, heel blij met Beek en Bos.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Beek en Bos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.