Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 7 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als er iets is met mijn moeder worden we gelijk geïnformeerd. We hoeven dan niet gelijk te komen maar zijn wel op de hoogte. De zorg die mijn moeder krijgt is erg goed, er is altijd tijd voor vragen ook voor haarzelf en ze krijgt de aandacht die ze nodig heeft. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zeer goed op de hoogte over hoe het met mijn moeder gaat. Het zorgplan is zeer uitgebreid opgesteld en dat is prettig. Over het algemeen gaat het luisteren hier erg goed, geen klagen. Het gebouw is mooi en wordt netjes onderhouden. Ik ben weleens elders geweest maar Cleijenborch springt er voor mij echt uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.