Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 7 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik bel staat er direct iemand voor me klaar, de afspraken worden dus goed nagekomen vind ik. De zorg is heel erg goed hier, ze nemen echt de tijd voor me. Ze vragen ook altijd netjes of ze nog iets voor me kunnen doen. De medewerkers vind ik dus zeer beleefd. Overal krijg ik een van, zowel over de activiteiten maar ook over het onderhoud. Het personeel heeft echt de tijd om naar me te luisteren als ik dat nodig heb. een maal per week komen ze de kamer doen en mijn bed verschonen. Dat is altijd een vaste dagen het wordt ook direct gewassen. Het is hier nog beter als in een hotel want ik hoef mijn eigen was niet te doen. Ik word uitstekend verzorgd hier. Het enige jammere is dat er geen gesloten afdeling is. De mensen die daar thuis horen dwalen een beetje rond nu en dat vind ik erg sneu voor hun, ik heb zelf geen probleem met deze mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.