Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 7 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken die gemaakt zijn in het zorgplan van mijn man worden allemaal netjes op tijd nagekomen. Zeker wat betreft de persoonlijke verzorging. De medewerkers zijn erg vriendelijk en aardig maar sommige zijn erg slordig. Zeker met betrekking tot de kleding, er is vaak kleding kwijt van mijn man. Als er iets is met mijn man dan word ik of gebeld of ze melden het mij als ik er ben. Als ik iets vraag voor mijn man dan wordt dit altijd direct opgeschreven en uitgevoerd. De kamer en het gebouw zijn keurig, alles wordt netjes onderhouden. Als ik zou mogen kiezen zou ik zeker naar Cleijenborch willen als dat mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.