Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

De kamer is prima voor een persoon alleen. Groot genoeg, kan altijd ruimer maar het is prima. Het uitzicht op mijn kamer is iets minder maar als ik mijn voordeur open doe heb ik een prachtig zicht. In het dorp zijn veel drempels waar je met een rollator moeilijk langs kan maar hier in huis is dat goed geregeld. Ik kan het goed vinden met het personeel, heb er nog nooit ruzie mee gehad. En ze doen vriendelijk wat ik vraag. Er zijn wel een aantal mensen ontslagen omdat ze boventallig waren, daar ben ik het niet mee eens. Dat heeft ook meer met de overheid te maken denk ik. Ook zie je veel verschillende gezichten bij het personeel maar ze zijn allemaal aardig, soms wat moeilijk te verstaan. Ik eet gezellig in de restaurant mijn warme eten samen met een aantal andere mensen, mijn boterham eet ik lekker in mijn eigen kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.