Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

De ruimte waarin ik woon is prima, heerlijk met mijn eigen spulletjes en een terrasje buiten. Het personeel is erg vriendelijk, gemoedelijk, bescheiden en niet opdringerig. Wat ik zo fijn vind is dat ze me zo mijn eigen ding laten doen. Ik ben nog heel zelfstandig en die vrijheid wordt gelukkig ook gegeven. De boterham kunnen wij in ons huis ophalen en die eet ik lekker aan mijn eigen tafel. 's-Middags wordt er warm eten gebracht. Je kan uit drie verschillende mogelijkheden kiezen en het is lekker. Zelf hou ik ook erg van rauwkost en dat maak ik in mijn eigen keukentje erbij klaar. Ook vind ik het zo heerlijk dat het water op loopafstand is, dat is een fijne wandeling. Er is hier een fijne sfeer zowel binnen als buiten (in het dorp)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.