Zorgcentrum Cleijenborch

Dokter Maasstraat 4 4486 BW Colijnsplaat
Deze locatie is onderdeel van Stichting Ouderenzorg Noord-Beveland

Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 8 juni 2016 Interview

Overige aandoeningen

Dit is een mooie noodoplossing wanneer je niet meer zelfstandig kan wonen. Ik ben vanuit een andere plaats hier komen wonen omdat mijn kinderen hier wonen en dat is wel wennen. Alhoewel de mensen vriendelijk zijn mis ik daardoor nog wel de aansluiting. Maar des al niet te min voel ik mij hier gelukkig. Ik heb een prachtig uitzicht met veel beweging op straat. Het personeel is heel vriendelijk en ze doen ook echt hun best om mij bij van alles te betrekken waardoor ik mij sneller thuis ga voelen. Er zijn hier ook een aantal vrijwilligers die vaak mee komen helpen. Er zijn ook wel eens mannelijke verpleegkundige en alhoewel ik dat eerst een beetje vreemd vond is mijn ervaring daarmee nu ook prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.