Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 18 oktober 2017 interview

8.3

Het verplegend personeel vind ik redelijks snel veranderen. Ik zie soms nieuwe gezichten. Ik vind het jammer dat ik dan ervaren medewerkers weg zie gaan. Verder gaan alle medewerkers goed met mijn vader om. Ze geven veel aandacht en de verzorging is goed. Ze gaan met hem wandelen en er worden spelletjes met hem gedaan. Ze knutselen en ze doen veel met muziek. Ze hadden hier een uitstekende keuken. Ik kon en kan nog steeds mee eten. Alleen is deze keuken gesloten en het eten wordt aangeleverd. Ik vind dit jammer. Het gebouw vind ik persoonlijk heel mooi gebouwd. Er is hier een kapper, een klein winkeltje en een soort restaurant, waar ook de activiteiten plaats vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.