Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 17 oktober 2017 interview

7.5

Ik vind in het algemeen dat het gebouw bij binnenkomst leeg is. Ik mis een stukje sfeer en gezelligheid. Ik vind ook dat er veel is weggevallen van wat er vroeger op het programma stond. Een deel van de activiteiten is verplaatst naar de huiskamers op de verdieping, maar dat is toch iets anders. De verzorgenden proberen hier wel initiatief in te nemen. Dat maakt ook dat mijn zus altijd op haar kamer zit. Dat ligt behalve aan haar zelf, ook aan het beleid dat er geen goede activiteiten worden georganiseerd. Het merendeel van de verzorgenden heeft veel belangstelling voor mijn zus en ze doen erg hun best om goed met haar om te gaan. Ze stralen altijd uit dat ze tijd hebben. Het zijn allemaal vaste medewerkers. Er wordt ook rekening gehouden met haar speciale wensen. Ik merk wel dat het doorgeven van informatie door de verzorgenden wel wat beter zou kunnen. Mijn zus heeft geen aparte slaapkamer, maar de ruimte is wel genoeg. Het gebouw zelf is op zich prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.