Waardering van Zorgcentrum Cleijenborch - Colijnsplaat op 16 oktober 2017 interview

7.8

Ze leveren de zorg die mijn moeder op dit moment nodig heeft. Ik sta in direct contact met de Eerst Verantwoordelijke en als zijn er vragen zijn, is er heel gemakkelijk contact te leggen. Dat vind ik geweldig. Omdat alle inwoners van Noord-Beverland uiteindelijk in de Cleijenborch terecht komen en het personeel hier ook vandaan komt, hangt er een gemoedelijke sfeer. Iedereen kent elkaar, het voelt allemaal heel vertrouwd. Ze doen van alles met de bewoners. Zo was er vorige week een herfstmiddag georganiseerd, waar wij, als familie met de kleinkinderen, ook naar toe mogen om mee te doen aan de activiteiten. Elke week mag mijn moeder zelf een bloemstukje maken en er worden veel spelletjes georganiseerd. Er is altijd wel wat te doen, zo worden er op regelmatige basis uitstapjes georganiseerd. Dat vind ik helemaal super. Het enige minpuntje is het eten. Ze hadden een geweldige keuken met kok, maar dat is nu gesloten. Het eten wordt nu geleverd vanuit Kapelle met de vrachtwagen. Dit zorgt voor veel extra werk bij de verzorging, zij moeten nu alles in een keer rond delen en daarna moeten de bladen ook weer opgehaald worden. Dit vind ik geen vooruitgang. Het is gewoon zonde dat het weg is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Cleijenborch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.