Zorgcentrum de Blanckenborg

Eikenlaan 34 9697 RW Blijham
Deze locatie is onderdeel van Stichting zorgcentrum de Blanckenborg

Waardering van Zorgcentrum de Blanckenborg - Blijham op 26 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het eten is hier goed. Eten doe ik in de grote zaal en dat is gezellig we zitten altijd met de zelfde mensen aan tafel. Over mijn kamer ben ik zeer tevreden, ik heb een mooi uitzicht en kan goed met de rollator door de woning. Het personeel is hier goed en ook de schoonmaaksters zijn goed, ze maken iedere dag mijn woning mooi schoon. Ik wordt geholpen met het wassen en aan kleden. Ook worden de medicijnen door het personeel rond gebracht, zo hoef ik er niet op te letten. Als ik wat heb, dan bespreek ik dat met de persoon die daar over gaat en ze luisteren naar mijn gevoel ook wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum de Blanckenborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.