Zorgcentrum de Blanckenborg

Eikenlaan 34 9697 RW Blijham
Deze locatie is onderdeel van Stichting zorgcentrum de Blanckenborg

Waardering van Zorgcentrum de Blanckenborg - Blijham op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het menselijk klimaat hier warm, want er is aandacht en tijd voor een gesprek. De informatievoorziening verloopt goed en snel via mail, telefonisch en via de app. De lijnen zijn heel kort. Vandaar dat ik goed op de hoogte ben wat er speelt rondom mijn familielid. Ik neem zelf ook actief deel aan de zorg voor mijn familielid en daarvoor krijg ik vanuit de zorginstelling voldoende de ruimte. Wat voor mij belangrijk is, is de sfeer. Er is voldoende aandacht en gezelligheid voor mijn familielid aanwezig. Ook voor mij als mantelzorger en voor de overige bezoekers is er veel persoonlijke aandacht en ruimte voor een kopje koffie. Er is één grote ontmoetingsruimte, waar alle mensen en dus ook mijn familielid verblijven, waardoor het soms enorm druk en lawaaierig is. Hierdoor ontstaat onder de aanwezigen vaak onrust. Naar mijn mening is er ook te weinig personeel aanwezig. Mijn familielid heeft naar mijn mening door de onderbezetting vooral in de avonduren vaak te weinig de hulp, die zij nodig heeft. Uiteraard heb ik dit ook bij het management aangekaart, die hier in ieder geval serieus naar heeft geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum de Blanckenborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.