Zorgcentrum De Wijngaerd

Cyclaamstraat 2 A 4921 JC Made

Waardering van Zorgcentrum De Wijngaerd - Made op 26 april 2018 Interview

Er zit naar mijn idee een verschil tussen de afdelingen. Waar mijn moeder nu zit, vind ik het op zich wel goed, maar op een andere afdeling vond ik het beter. Ik had het idee dat ze daar meer activiteiten deden met de bewoners. De omgang is op zich wel goed. Ik vind de ene verzorgende wel meer betrokken, dan de ander. Ze moeten volgens mij ook wel steeds meer rapporteren. Het valt mij op dat sommige verzorgenden meer met de bewoners doen, dan andere verzorgenden. De afspraken gaan goed. Ze zijn het tot nu toe nagekomen en ook op het juiste moment. De zorg sluit goed aan. Als er iets is, dan wordt dat meteen genoteerd en ik word ook meteen gebeld. Ik vind de zorg en begeleiding goed. Er is twee keer per halfjaar een gesprek met de arts en het hoofd van de afdeling. Dat vind ik prima. We kunnen via karenzorg volgen hoe alles gaat. De accommodatie is van binnen helemaal verbouwd. Het is aangepast aan de eisen van deze tijd. Je kunt nu bijvoorbeeld met een bed door de deur. Er zijn ook mogelijkheden om je wensen kenbaar te maken, niet alleen binnen de afdeling, maar ook via de cliëntenraad. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum De Wijngaerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.