Zorgcentrum De Wittenberg

Bernhardstraat 4 4175 EE Haaften
Deze locatie is onderdeel van Wittenbergzorg

215 resultaten voor je selectie:

6 februari 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Over het geheel prima te verden. Gaat goed: n.v.t.

20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Beter luisteren naar de wens van de bewoner. Meer aandacht voor de bewoner en zijn / haar behoefte. Vrouwelijke Arts staat niet voldoende open voor overleg. Kost veel moeite om haar te spreken.

5.8
16 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig en bij client betrokken verplegend personeel. Geen enkele negatieve opmerking, kortom een uitstekend zorgcentrum welke van harte aanbevolen wordt.

13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Afwisseling in het eten, de zusters zijn goed, zorgen goed voor mij.. Gaat goed: Ik mis de weeksluiting en dagbesteding, dit komt door corona.

13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Kan beter: Aardig.. Gaat goed: Meer tijd om te praten/gesprekjes.

7.2

Kan beter: Verpleging. Gaat goed: Niets

8.3
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: als ik ergens om vraag luisteren wel naar mij. Gaat goed: het woordje dwang niet meer gebruiken

9.5
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: de fysieke verzorging. Gaat goed: Ik begrijp dat door tijdsdruk er niet altijd aandacht kan zijn voor individueel tijd maken, maar dat valt de verzorgenden niet aan te rekenen

8.5
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: ER WORDT NAUWLETTEND OMGEGAAN MET DE VRAGEN EN DE ZORGEN DIE WIJ AANGEVEN DAAR WORD SECUUR MET ONS OVER NAGEDACHT EN OOK GEHANDELD. Gaat goed: DAT KUNNEN WE NIET AANGEVEN

9.3
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: De openheid van communicatie, de gezelligheid voor de bewoners.. Gaat goed: Geen mening.

13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en betrokken.. Gaat goed: Het zou fijn zijn als er nog meer aandacht zou kunnen zijn voor de bewoners, en meer budget om leuke activiteiten te doen,...

9.2
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: liefdevol en met respect omgaan met mijn moeder. Gaat goed: qua zorg geen aanvulling. Qua doen zou het fijn zijn (niet mogelijk ivm drukte) als men er wat vaker op uit gaat. Ook met het...

Kan beter: Professionaliteit en communicatie. Gaat goed: geen

8.3
13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: We hebben heel positieve ervaringen met de inzet en flexibiliteit van de instellign en medewerkers. Gaat goed: We ervaren wel dat er vaak maar weinig zorgenden zijn voor een grote groep...

Kan beter: Vriendelijk en zorgzaam. Gaat goed: Geen opmerking

13 december 2021 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Afwisseling in het eten, de zusters zijn goed, zorgen goed voor mij.. Gaat goed: Ik mis de weeksluiting en dagbesteding. Die wordt niet meer gehouden i.v.m. corona.

1 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

de verzorging is zeer goed. mijn schoonmoeder wordt goed verzorgd

9.7
10 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima zorg word er geleverd. Vriendijk personeel

8.8
22 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn partner waar de zorg aan verleend wordt straalt tevredenheid uit.