Zorgcentrum De Wittenberg

Bernhardstraat 4 4175 EE Haaften
Deze locatie is onderdeel van Wittenbergzorg

Waardering van Zorgcentrum De Wittenberg - Haaften op 6 december 2018 Interview

De medewerkers vind ik goed en ze zijn aardig voor mijn tante. De zorg past precies bij de manier waarop mijn tante wil leven. Ze gaat overal naar toe en ze wil overal bij zijn. Ze vindt het allemaal heel gezellig en ze zit niet de hele dag op haar kamer. Ik word gebeld of gemaild als er iets met mijn tante is. Als ik iets vraag krijg ik gelijk antwoord en als ze het niet weten zoeken ze het uit en sturen een mail. Als mijn tante een dokter nodig heeft wordt ik op de hoogte gebracht als hij geweest is. Het gebouw is opgeknapt en het is allemaal mooi geworden. Mijn tante heeft een kamer met een douche en toilet. Ze vindt zelf dat het groot genoeg is. Haar kamer kijkt uit op de tuin. Dat vindt ze wel mooi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum De Wittenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.