Waardering van Zorgcentrum De Wittenberg - Haaften op 20 juli 2017 interview

8.2

Het is geen nieuw gebouw. Echter is er heel veel veranderd. Maar als ik naar de zwaarte van de zorg kijk, dan had de badkamer wat ruimer kunnen zijn. Stel dat je met een rolstoel naar het toilet moet, dan is het heel erg krap. De afspraken ten aanzien van mijn moeder worden eigenlijk wel nagekomen. Maar af en toe moeten ze aan bepaalde dingen herinnerd worden. Wat ik met de één heb afgesproken, dan moet dat aan een ander doorgegeven worden. Meestal gaat dit goed. Maar enkele keer niet. Er wordt regelmatig met mij gecommuniceerd. Als mij dingen opvallen, dan heb ik de indruk dat hier wat mee gedaan wordt. Mijn moeder vraagt heel veel aandacht door haar roepgedrag. Men probeert dat gedrag te beïnvloeden door haar af te leiden. Lukt het niet, dan wordt zij op haar kamer gezet. Er wordt muziekje opgezet. Vervolgens wordt ze een beetje in de gaten gehouden. Ze gaan respectvol met mijn moeder om. Als ze het roepgedrag heeft, dan bieden ze afleiding of ze gaan over vroeger praten. Kortom mensen krijgen hier warme zorg en heel veel aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum De Wittenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.