Zorgcentrum De Wittenberg

Bernhardstraat 4 4175 EE Haaften
Deze locatie is onderdeel van Wittenbergzorg

Waardering van Zorgcentrum De Wittenberg - Haaften op 6 december 2018 Interview

Mijn moeder wil niet altijd eten, maar ik merk dat de medewerkers erg gefocust zijn op haar eetgedrag. Ik kan bijvoorbeeld meelezen in het digitale dossier en daar gaat het vaak over wat mijn moeder allemaal gegeten heeft. Mijn moeder geeft niks om eten, altijd al zo geweest. We hebben de afspraak dat ze haar niet dwingen om te gaan eten, maar ik merk dat de medewerkers altijd heel blij zijn als ze heeft gegeten. Ze organiseren veel voor de bewoners. Ik word regelmatig uitgenodigd voor een maaltijd. Onlangs was er een officiële opening van een belevingstuin. Ze maken uitstapjes met de bewoners. Ze doen veel hier. In de morgen zijn er ook veel vrijwilligers en de EVV-er let goed op mijn moeder. Ik vind ze zorgvuldig en ze zorgen goed voor mijn moeder. Ik zie dat ze veel moeite doen om het gebouw gezellig te maken. Ze zetten er spulletjes van vroeger neer. Ze besteden er echt aandacht aan en ze doen erg hun best. Ik vind de medewerkers allemaal even prettig en ze hebben een goede instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum De Wittenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.