Waardering van Zorgcentrum De Wittenberg - Haaften op 7 mei 2018 interview

8.5

We zijn erg tevreden over deze zorginstelling. Het gebouw is ruim en schoon. Mijn moeder heeft een eigen badkamer. Hierdoor heeft ze genoeg privacy en dat vinden wij erg belangrijk. Ik zie dat de medewerkers mijn moeder volwaardig behandelen. Ze hebben respect voor haar en spreken haar met 'u' aan. Ze leggen mijn moeder altijd goed uit welke handelingen ze gaan uitvoeren en dat vind ik prima. Er lopen veel vrijwilligers rond en hierdoor hebben ze tijd voor extra aandacht. Ze gaan af en toe een wandeling maken met mijn moeder en andere bewoners. In mijn ogen zouden sommige medewerkers iets vriendelijker kunnen zijn. Af en toe heb ik het gevoel dat die medewerkers minder goed luisteren, als wij vragen of opmerkingen hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum De Wittenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.