Waardering van Zorgcentrum Anker - Kesteren op 2 januari 2018 interview

6.7

De zorg voor mijn schoonmoeder is welgemeend en goed bedoeld. Ze proberen wel aandacht aan de zorg voor mijn schoonmoeder te besteden, maar er is te weinig tijd. Ze benaderen mijn schoonmoeder rechtstreeks. Ze kan het niet helemaal bevatten. Mijn schoonmoeder heeft meer uitleg nodig en die tijd komen ze juist tekort. Ze hebben wel begrip voor de situatie waarin mijn schoonmoeder verkeert en ze passen zich hier redelijk op aan. Als ik bepaalde dingen aangeef dan wordt dit aangehoord, maar er wordt weinig meegedaan. Hetgeen wat we concreet bespreken en afspreken wordt wel uitgevoerd. Ik vind het smerig binnen de accommodatie geworden. Dit komt weer omdat ze te weinig tijd hebben om dit goed bij te houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.