Waardering van Zorgcentrum Anker - Kesteren op 2 januari 2018 interview

Mijn moeder kan best lastig zijn, maar ik bewonder de manier waarop de medewerkers daarmee omgaan. Ze staan altijd klaar voor me en ik kan altijd met alle vragen bij hun terecht. Dat vind ik erg fijn. We hebben weleens een gesprek, maar daar komt bijna nooit iets uit. Dat komt omdat alles direct wordt opgelost. De kamer van mijn moeder is wel mooi, maar ik vind dat hij niet goed schoongehouden wordt. De badkamer is bijvoorbeeld best vaak vies vind ik. Er is een mooie tuin aanwezig, waar een speciaal plekje is voor de afdeling waar mijn moeder verblijft. Wat ik jammer vind, is dat er bijna geen activiteiten zijn. Daar zijn gewoon geen vrijwilligers voor. Er wordt twee keer per week gekookt op de afdeling. Daar mogen de bewoners, die dat nog kunnen, bij helpen. De verpleging is erg lief voor mijn moeder. Zij zorgen goed voor haar en ze komt qua aandacht niets tekort.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.