Waardering van Zorgcentrum Anker - Kesteren op 2 januari 2018 interview

9.7

Over de medewerkers heb ik geen onvertogen woord, ik vind het erg knap hoe ze met mijn moeder omgaan. Ze gaan erg liefdevol en professioneel met haar om. Ze doen er alles aan om het mijn moeder zo aangenaam mogelijk te maken. Ik kan altijd bij iemand terecht en dan wordt het naar de juiste persoon teruggekoppeld. Ik denk dat de huiskamer wel een opfrisbeurt kan gebruiken, het is naar mijn idee allemaal een beetje oud. Mijn moeder heeft een mooie, nette kamer. Er zijn twee grote ramen waardoor het lekker licht is. Ze kijkt uit op woonhuizen, waar vaak kinderen buiten spelen. Ze vind het erg fijn om naar de spelende kinderen te kijken. Het eten is ook heel goed. Het wordt aangeleverd en het is erg smakelijk. Dat vind ik belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.