Zorgcentrum Huize Rosa

Rosa de Limastraat 10 6543 JG Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Stichting Zorgcentrum Huize Rosa

Waardering van Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 15 oktober 2020 Geverifieerd

Als mijn moeder niet wil douchen, dan respecteren de medewerkers dat. Ik vind het een geweldige instelling. Alles wordt met mij gecommuniceerd. Ik vind het een luxe vakantieoord. Mijn moeder heeft een reuze tuin en ze zit als een koningin in haar appartement. Ze doet mee met alle activiteiten, zoals bingo of zingen. Nu met de corona gaat ze op de gang zingen met een paar andere bewoners. Ze mag gelukkig de grote zaal weer in om te eten. Het eten wordt hier vers gemaakt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen

Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We proberen ook in deze corona periode onze bewoners kwalitatief goede zorg te geven. Een 10 als waardering is voor ons dan ook een groot compliment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.