Waardering van Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 18 december 2018 interview

9.7

Het gebouw is eigenlijk een voormalig klooster. Het is er supermooi en alles wordt goed verzorgd. Het is allemaal schoon en je ruikt er ook geen luchtjes. Ik heb niet het idee dat ik in een verpleeghuis ben. Als wij op bezoek komen worden wij als gasten gezien. Er is een geweldig restaurant, waar de maaltijden vers bereid worden. Mijn tante heeft een kamer met een douche en toilet. Ze zit vaak in de gezamenlijke huiskamer met de andere bewoners. Er is daar bijna elke dag een activiteit zoals muziek maken, kaarten, zingen en een tovertafel. In het restaurant worden een paar keer in de week activiteiten georganiseerd. Ik vind het gewoon super. De medewerkers vind ik heel vriendelijk en behulpzaam. Als mijn tante hulp nodig heeft dan krijgt ze die meteen. Het huis heeft al onze verwachtingen overtroffen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.