Zorgcentrum Huize Rosa

Rosa de Limastraat 10 6543 JG Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van Stichting Zorgcentrum Huize Rosa

Waardering van Zorgcentrum Huize Rosa - Nijmegen op 21 augustus 2019 Interview

Ik zou het zonder meer aanbevelen. Ik vind de verzorging, de accommodatie en de activiteiten perfect. Mijn tante vindt het hier fijn. Wij komen hier zelf ook graag. De verzorgenden zijn voor ons ook heel aardig. Als ik aangeef dat mijn tante benauwd is, dan noteren de ze dat meteen en komt de ouderenarts langs. Wij zijn super tevreden. Het gebouw is nieuw en fris. Het ziet er netjes uit. Er hangen nooit gekke luchtjes. Er is grote tuin met een grote vijver en een fontein. Er is van alles om te doen. Ik vind het hier gezellig. De verzorgenden zijn continue bezig met spelletjes en de tv staat aan. Ze gaan ook met mijn tante naar beneden toe. Beneden zijn er weleens activiteiten, zoals zangmiddagen, muziek en bingo. Er is van alles om te doen. Ze gaan ook weleens wandelen met mijn tante. Tijdens het warme weer krijgen de bewoners en de bezoekers ijsjes en bouillon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Huize Rosa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.