Zorgcentrum La Providence

Ursulinenweide 5 5971 ED Grubbenvorst
Deze locatie is onderdeel van La Providence

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juli 2021 Geverifieerd

De bereikbaarheid is goed, de medewerkers nemen echt de tijd voor je. De afspraken betreft mijn moeder worden nageleefd, maar niet iedereen is altijd op de hoogte van de afspraken. Intern zou dat nog beter kunnen. Er zou ook geprobeerd kunnen worden om meer een professionele eenheid uit te stralen. Aan sommige medewerkers zie of merk ik dat ze hun dag niet hebben. Ik begrijp ook dat er vanwege corona dingen zijn gebeurt of anders zijn, en dat dat meespeelt. De kwaliteit van de zorg en de omgeving is doorslaggevend geweest om voor deze zorginstelling te kiezen. Je bent zo in het centrum, maar je kan ook zo in de natuur zijn. De tuinen zijn prachtig. In de zomer is het echt een kleurenpracht. Mijn moeder eet echt met smaak. Het eten is vers, gevarieerd en gezond. De activiteiten zijn gevarieerd. Ik merk dat er veel op groepsniveau wordt gedaan, wellicht kan er nog gekeken worden naar individuele interesses. Ik ben nog steeds blij en dankbaar dat mijn moeder hier zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.