Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 20 juli 2017 interview

7.8

De eerste jaren dat mijn echtgenote hier was, hadden ze moeite om haar gedragsveranderingen te accepteren. Ik vond dat ze daar beter op hadden kunnen reageren. Nu zit ze in een andere fase en reageert ze niet meer. De medewerkers zijn liefdevol en respectvol naar mijn echtgenote toe. De verzorging vind ik goed. Ondanks dat ze niet meer reageert, krijgt ze toch persoonlijke aandacht. Dat doen ze met oogcontact en ze praten met haar. Ze hebben daarin soms één op één aandacht voor. Dat vind ik wel goed. Ze hebben hier 9 bewoners op één huiskamer. Bij elkaar zijn er drie huiskamers. Mijn echtgenote heeft haar eigen slaapkamer met een eigen badkamer. Alles wat ze nodig heeft voor de zorg, is aanwezig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.