Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 18 mei 2018 interview

8.5

De omgeving is heel fijn voor de bezoekers. Ze hebben een restaurant en een tuin waar men gezellig kan zitten. Mijn schoonmoeder zit op een gesloten afdeling. Het enige aandachtspunt is, dat het op haar afdeling altijd naar urine ruikt. Verder ben ik zeer tevreden over deze zorginstelling. De mensen die hier werken, zijn heel aardig en ze behandelen mijn schoonmoeder heel respectvol. Mijn schoonvader komt wekelijks op bezoek en ze zijn ook altijd even aardig voor hem. De medewerkers reageren altijd goed op onze vragen. We krijgen regelmatig een mailtje over mijn schoonmoeder en ik vind het prettig dat ze ons altijd op de hoogte houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.