Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juni 2019 interview

7.3

De ontvangst vind ik erg goed. De verzorgsters zeggen altijd gedag. Als ik een verzoek heb, dan doen ze dat direct. Als ik iets vraag en ze weten niet waar het over gaat of ze zijn niet bevoegd om het aan mij te vertellen, dan krijg ik een fatsoenlijk antwoord. Ze verwijzen mij dan door naar degene met wie ik daarover kan praten. Dat gaat best wel goed. De meiden lopen volgens mij de benen onder hun lijf vandaan. Ze zijn er echt wel voor de bewoners. Als er personeelsverloop is, dan hou ik wel in de gaten hoe dat gaat en dat de nieuwe verzorgsters ook een goede werkinstelling hebben. Ik vind dat ze dat wel hebben. Er zijn heel veel activiteiten en de verzorgsters proberen mijn familielid wel te stimuleren om mee te doen. Ze houden haar goed in de gaten. Mijn familielid is veel op haar kamer en de verzorgsters komen veelvuldig controleren of er iets is of dat ze ergens behoefte aan heeft. Ik vind de kamer van mijn familielid te onpersoonlijk en te klein. Ik vond het niet goed dat ze zelf een bed moest betalen als ze daar wilde wonen. De accommodatie ziet er verder netjes uit en het wordt goed schoongemaakt. Er zijn genoeg voorzieningen aanwezig. Ik vind de omgeving mooi. Het is namelijk landelijk en rustig. Het ligt vlakbij het dorp en het centrum. Je kunt daar goed wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.