Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juni 2019 interview

8.2

De verzorgsters vind ik allemaal heel prettig, vriendelijk en aardig. Als ik iets aan ze vraag, dan noteren ze het en doen hun best om er voor te zorgen dat het in orde komt. De locatie vind ik erg mooi. Er is veel bewegingsvrijheid in de grote tuin en de binnentuin. Buiten zijn er ook allemaal zitjes en parasols. Dat is keurig verzorgd. Er is een restaurant en dat vind ik heel belangrijk. Het eten vind ik geweldig en wordt ter plekke bereid. Vanuit het restaurant kijk je uit op de straat en kun je treinen voorbij zien komen. De accommodatie ligt een beetje buiten het dorp. De afstand vind ik net iets te ver. Ik vind het hier verder allemaal ontzettend goed. Als er niks wordt georganiseerd, dan zit mijn familielid het liefst in zijn kamer. Hij heeft in de huiskamer namelijk weinig gesprekspartners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.