Zorgcentrum La Providence

Ursulinenweide 5 5971 ED Grubbenvorst
Deze locatie is onderdeel van La Providence

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 11 juni 2018 Interview

Er wordt op het moment geprobeerd om de belevingsbehoefte aan te passen. Het zou wat mij betreft wat eigentijdser mogen worden en iets minder instellings--achtig. Ik zou het goed vinden als er iets aan de onaangename geur op de afdeling wordt gedaan. Mijn vader heeft een kamer met een badkamer. Overdag is hij nauwelijks op zijn kamer. Hij loopt over de afdeling of hij zit in een huiskamer. Er zijn drie huiskamers en in de gangen zijn wat zithoekjes. Mijn vader moet worden aangespoord om naar de tuin te gaan. In de huiskamers worden de maaltijden gebruikt. Er wordt wel iets gedaan waardoor er een geur van vers eten hangt, er wordt bijvoorbeeld soep gekookt. De rest van de maaltijd komt uit de centrale keuken. Het wordt op tafel gezet en dan kan er opgeschept worden. De medewerkers zijn liefdevol en ze nemen mijn vader zoals hij is. Ze hebben humor en ze laten hem in zijn waarde. Ik word over alles onmiddellijk geïnformeerd en als er iets gebeurt, dan wordt er overlegd. Ik kan ook dingen van mezelf delen en daar wordt ook weer naar geïnformeerd. Over medische zaken word ik op de hoogte gehouden en ik kan mijn inbreng daarin hebben. Er wordt gebruik gemaakt van mail en telefoon. Ik vind dat ze dat goed doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.