Zorgcentrum La Providence

Ursulinenweide 5 5971 ED Grubbenvorst
Deze locatie is onderdeel van La Providence

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 25 mei 2018 Interview

Het gebouw vind ik heel mooi. Ik vind het heel goed opgezet en alles is heel ruim. Als ik het huis binnenkom heb ik niet het idee dat ik een verzorgingshuis ben. Het oogt voor mij heel plezierig. Er is beneden een restaurant. In de mooie tuin kan ik heerlijk met mijn tante beschermd op verschillende plekken rustig zitten. De tuin is prachtig aangelegd. Mijn tante vindt het heerlijk om daar te wandelen. Ik vind het heel prettig dat ik tegen een kleine vergoeding in het restaurant kan mee-eten. Als ik een vraag heb maken de verzorgenden altijd even tijd voor mij vrij, ook al hebben ze het heel erg druk. Ik vind dat heel prettig. Ze nemen in de avond ook altijd een rustpunt om samen met de bewoners een spelletje te doen. Ik vind dat de verzorgenden mijn tante echt stimuleren om deel te nemen aan de activiteiten. Ik vind dat mijn tante veel aandacht van ze krijgt. Als mijn tante zich niet goed voelt, gaan de verzorgenden vaker bij haar langs. Dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.