Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 8 mei 2018 interview

Iedere keer als ik bij mijn moeder op bezoek ben, dan zie ik dat de medewerkers heel goed met haar omgaan. Mijn moeder is zeer tevreden over de zorg die ze krijgt. Ze is van mening dat de medewerkers altijd even vriendelijk voor haar zijn. Ze komen direct bij haar als ze hulp nodig heeft en ze doen echt alles voor haar. Dat vindt ze heel prettig. Als ik iets heb, dan word ik direct gehoord. De afspraken verlopen via de mail en dat gaat goed. Als er iets met mijn moeder is, dan word ik direct erover gebeld. Ze ondernemen actie wanneer het nodig is. Verder vind ik de accommodatie goed. Ik vind het wel jammer dat mijn moeder een minder mooi uitzicht heeft vanuit haar kamer. Daar heeft mijn moeder geen last van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.