Zorgcentrum La Providence

Ursulinenweide 5 5971 ED Grubbenvorst
Deze locatie is onderdeel van La Providence

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juli 2021 Geverifieerd

Ik ben tevreden met mijn woonruimte, ik kan er al mijn meubels in kwijt en ook mijn slaapkamer is ruim genoeg. Verder heb ik een ruime badkamer en in het eetgedeelte van mijn kamer heb ik nog een keukenblok. Over het algemeen zijn de medewerkers aardig en vriendelijk, waarbij de een wel iets gemoedelijker overkomt dan de ander. Ik word in de ochtend al vroeg geholpen en dat vind ik heel fijn. Ze kijken dan goed wat ik zelf kan en wat niet. En wat ik niet kan daar helpen ze mij bij en over die hulp die ze mij bieden ben ik heel tevreden. Wat ik hier heel gezellig vind is dat er zulke leuke en gezellige activiteiten worden georganiseerd. Ik ga er met plezier naar toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.