Zorgcentrum La Providence

Ursulinenweide 5 5971 ED Grubbenvorst
Deze locatie is onderdeel van La Providence

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juli 2021 Geverifieerd

Ik heb een mooie en ruime woonruimte en kan goed met mijn rollator door beide kamers lopen. De medewerkers zijn niet allemaal hetzelfde, maar ze zijn allemaal behulpzaam en vriendelijk. De medewerkers geven een goede verzorging. Wel heb ik zo mijn voorkeuren, de ene medewerker doet het een en ander uit zichzelf en de ander vergeet wel eens iets voor mij te doen. De medewerkers zijn druk, dus overdag is er geen tijd voor een praatje. Maar in de avond komen ze wel eens bij mij zitten. Maar heb ik echt een vraag dan nemen ze uiteraard overdag daar de tijd voor. De afspraken die ik met het personeel heb worden goed nagekomen. Er worden hier veel activiteiten georganiseerd en het wordt ook duidelijk aangeven wat en wanneer er iets plaats vindt. Daar mankeert het niet aan. Maar voor mij is het hier toch iets minder gezellig omdat ik hier niet vandaan kom en de meeste bewoners wel, dus die kennen elkaar goed. Maar de medewerkers doen wel hun best om het mij naar de zin te maken. Verder is het eten hier geweldig, echt fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.