Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 3 mei 2018 interview

7.2

Mijn man verblijft hier op de licht dementerende afdeling. Dit is een open afdeling. Hij kan nog zelfstandig naar beneden toe gaan om bijvoorbeeld een kop koffie te drinken. Als mijn man afspraken heeft, bijvoorbeeld in het ziekenhuis dan zorgen ze er voor dat hij klaar is. Ze gaan niet met hem mee en dat vind ik wel een beetje een probleem in mijn geval. De persoonlijke verzorging van mijn man gaat goed. Alleen wordt er van mij verwacht dat ik twee keer in de maand zijn bed verschoon. Daar ben ik zelf niet goed toe in staat. Ik vind dit een beetje tegen vallen, omdat ik dacht dat hij volledig verzorgd zou worden. De medewerkers hebben veel aandacht voor mijn man en soms zijn ze heel streng. Dat vind ik goed, want dat heeft mijn man ook nodig. De medewerkers zijn heel welwillend en ze beantwoorden al mijn vragen. Ze hebben altijd de aandacht voor mij en ze staan open voor een gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.