Zorgcentrum La Providence

Verpleeghuiszorg

uit 203 waarderingen

Informatie over

Waardering van Zorgcentrum La Providence - Grubbenvorst op 26 juli 2021 Geverifieerd

Mijn woonruimte vind ik geweldig. Er valt niks aan te merken op dit huis, alles is gewoon goed hier. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk. Ik hoef ook nooit lang te wachten eer ik geholpen word en ook in de nacht zijn ze snel bij mij. De verzorging is hier uitstekend, ze helpen mij met respect. Mijn lichamelijke conditie wordt goed in de gaten gehouden. Er wordt zo nodig goed naar mij geluisterd en afspraken worden nagekomen. De sfeer is hier goed, ook onder het personeel. Ik kan goed merken dat ze goed met elkaar overweg kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum La Providence? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.