Zorgcentrum Mennistenerf

H. Gerhardstraat 77 1502 CC Zaandam
Deze locatie is onderdeel van MPC Zaandam

Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 6 december 2018 Interview

De sfeer is hier heel plezierig en opgeruimd. Je komt in een blije sfeer binnen. Dat vind ik heel knap. Ik zie dat men consciëntieus te werk gaat, bijvoorbeeld met medicatie geven. Ik heb het gevoel dat het heel erg goed is. De medewerkers vind ik heel liefdevol en respectvol en niet plichtmatig. Ze hebben oog voor detail. Mijn moeder kan zichzelf niet meer goed verzorgen, maar ze ziet er altijd prachtig uit. De zorg sluit aan op wat mijn moeder wil. Ik heb haar hier zien opleven. Als er iets gebeurt wordt ik gebeld. Het is een oud gebouw. Het is er schoon en er wordt zorg aan besteed. Mijn moeder heeft een kamer met een keukenblokje en een badkamer. Het huis is gebaseerd op mensen met een doopsgezinde achtergrond en daarom hebben we hier voor gekozen. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals sportactiviteiten, zingen en tekenen. Er is een hele goede keuken in het huis en er is een leuke eetzaal. De maaltijden vindt mijn moeder smakelijk. Ik heb tweemaal per jaar een evaluatiegesprek, waarin we afspraken maken over eventuele verbeteringen. Er wordt dan ook geïnformeerd naar de situatie van mijn moeder. Ik zie dat er wat gebeurt met mijn opmerkingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.