Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 6 december 2018 interview

7.8

De terugkoppeling vanuit de zorg vind ik niet helemaal goed. Ik moet echt vragen hoe het met mijn moeder gaat. Ik vind het jammer dat ze dat niet zelf melden. Ik heb ook geen inzage in het zorgdossier. De medewerkers gaan goed met mijn moeder om. Ze zijn allemaal lief voor haar. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. Voor de koffie gaat ze 's ochtends naar de kantine en ze eet tussen de middag ook beneden. In de middag gaat ze naar de dagopvang. Tussendoor is ze wel op haar kamer. Op zondagmiddag zijn er wel eens optredens waar ze naar toe kan. Door haar gezondheid valt een hoop van de activiteiten af. Het gebouw vind ik goed. Ik zou het wel fijn vinden als er eens een klein wandelingetje met haar gemaakt zou worden. In de zomer gaat ze nog wel eens in de tuin zitten.

Bent u of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.