Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 6 december 2018 interview

6.7

Er zijn fases dat de afspraken niet verlopen zoals het hoort. Dan worden bijvoorbeeld haar medicijnen vergeten. De ogen van mijn moeder moeten twee keer per dag gedruppeld worden en dat wordt naar mijn idee weleens vergeten. Ik vind de verzorging van mijn moeder wisselend. Het kan een periode goed gaan en dan weer een tijdje niet. De vaste verzorgenden wil ik een acht geven en de overige geef ik een vier. Er zijn een paar medewerkers die menselijk met mijn moeder omgaan en die binnen hun mogelijkheden voor een beetje gezelligheid zorgen. De overige medewerkers draaien naar mijn mening gewoon hun programma af. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Er is een gezamenlijke eetkamer en de medewerkers die dat draaien doen echt wel hun best. Ik word wel gehoord, de dingen die ik aangeef worden een tijdje nageleefd en dan verslapt het weer. De accommodatie vind ik goed. Mijn moeder heeft vanuit haar kamer uitzicht op haar geboortehuis. Ze heeft een eigen badkamer. Er is een gezellige gezamenlijke woonkamer. Daar worden spelletjesmiddagen georganiseerd en je kan er naar de televisie kijken. Mijn moeder eet vier dagen in het restaurant van het huis en de andere drie dagen eet ze in het restaurant of in haar eigen kamer.

Bent u of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.