Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 6 december 2018 interview

7.7

Het gebouw is pas verbouwd. Wat ik erg jammer vind is dat er geen aparte slaapkamer is. De kamer is wel ruim, maar je loopt bij binnenkomst tegen het bed aan. Mijn moeder kan niet goed bij het keukenblok. Ze heeft wel een eigen badkamer. De medewerkers gaan liefdevol met mijn moeder om. Er worden best veel activiteiten georganiseerd. Als mijn moeder iets niet meer kan, dan bieden ze een alternatief. Ze wordt ook overgehaald om daar aan mee te doen. De warme maaltijden worden op de begane grond geserveerd. Die worden in het huis gemaakt en zijn smakelijk. Er wordt echt aandacht aan gegeven. Als er feestdagen zijn, dan wordt daar op ingespeeld. De broodmaaltijd 's avonds wordt op haar kamer gegeven. Ik ben echt blij dat ik de keuze voor dit huis heb gemaakt. Als er iets is dat niet naar mijn zin is dan kan ik contact opnemen. Dat wordt altijd positief opgepakt. Ze reageren nooit beledigd. Mijn moeder is ook heel tevreden.

Bent u of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.