Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 2 januari 2019 interview

Het maken en nakomen van de afspraken verloopt goed. Er wordt goed voor mijn moeder gezorgd en ik word overal van op de hoogte gehouden. De medewerkers zijn hartstikke lief voor mijn moeder. Ze geven haar aandacht en blijven altijd vriendelijk. Als ik bepaalde dingen wil of anders wil, dan luisteren ze naar me en dan wordt het gedaan. Ik kan met mijn vragen altijd bij iedereen terecht. Ik vind de accommodatie verschrikkelijk mooi. Mijn moeder heeft een eigen kamer en als er iets stuk is, dan wordt dit direct gemaakt. Ze mocht haar eigen spullen meenemen. In de middag wordt er gezamenlijk fruit gegeten op de afdeling. Mijn moeder eet het avondeten liever op haar eigen kamer en daar wordt ze vrij ingelaten.

Bent u of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.