Zorgcentrum Mennistenerf

H. Gerhardstraat 77 1502 CC Zaandam
Deze locatie is onderdeel van MPC Zaandam

Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 7 december 2018 Interview

Ik heb de indruk dat ze mijn moeder zelf de kleding laten uitzoeken. Ik zie haar regelmatig in dezelfde kleren, terwijl ze veel kleren in de kast heeft hangen. Daar zou misschien iets meer controle op kunnen zijn. De medewerkers plaatsen foto's op Familienet van bijvoorbeeld uitjes. Dat vind ik leuk. Ze gaan op een vrolijke manier met mijn moeder om en maken geintjes met haar. Ook naar mij toe zijn ze vriendelijk en behulpzaam. De communicatie is prima. We hebben niet veel vragen, omdat alles goed loopt. Onlangs heeft er een renovatie van de hal plaatsgevonden. Deze is nu heel open en toegankelijk en oogt fris. Op de kamer van mijn moeder valt niets aan te merken. Hij is altijd schoon. Ze heeft haar eigen kast, bank en televisie mee kunnen nemen. Op de afdeling is een aparte ruimte, waar gegeten wordt en waar activiteiten gedaan worden. Binnen de instelling wordt vers gekookt. Dat vind ik een goede zaak. Het is een prima keuken. De instelling ligt aan een drukke straat. Aan de voorkant is een rotonde .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.