Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 6 december 2018 interview

Ik vind de verzorging goed en de medewerkers zijn allemaal erg aardig. Ik merk wel dat ze soms onderbezet zijn. Iedereen doet zijn uiterste best, maar met twee medewerkers op acht dementerenden is dat weinig. Elke dag komt er wel een paar uur een vrijwilligster bij en dat is hard nodig. De verzorgenden doen erg hun best en ze proberen alles te doen wat mogelijk is. Ik vind dat ze heel lief zijn voor mijn moeder. Er wordt nooit gesnauwd of geïrriteerd gereageerd. Dat vind ik heel goed. Als ik iets wil vragen dan kan ik altijd terecht. Alleen bij de dokter kan alleen een afspraak worden gemaakt op een vaste dag en tijd. Het gebouw is net helemaal gerenoveerd en het ziet er prachtig uit. De mensen doen echt hun best. Sinds kort hebben ze een kat op de afdeling. Het is fijn dat de bewoners die kunnen knuffelen. Soms komt er ook iemand met knuffelkippen of een knuffelhond. Mijn moeder vindt dat heel leuk. Er wordt heel veel georganiseerd en dat gebeurt ook wel op de afdeling. Ze gaan ook met kleine clubjes uitstapjes maken, bijvoorbeeld naar de dierentuin. Ik ben heel tevreden over dit huis.

Bent u of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.