Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 3 november 2017

9.2

mijn moeder heeft in dit geweldige huis mogen wonen, en direct bij binnenkomst voelde het als een warme deken aan. Mijn moeder was erg tevreden over het vakkundig personeel wat altijd een luisterend oor heeft de warme maaltijd uit eigen keuken met keuze uit 3 menu's waar vind je dat? en haar kamer ,iedere week naar de kapper ,de pedicure aan huis en er worden zoveel activiteiten aangeboden petje af voor de organisatie ik zou het zeker aanbevelen een toplocatie de nummer 1 van de zaanstreek

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam

De nummer 1 van de Zaanstreek. Wat een prachtig compliment. Fijn dat uw moeder hier naar tevredenheid heeft gewoond en hartelijk dank voor deze waardering.
Vriendelijke groet, Corien Bosveld, manager zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.