Waardering van Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam op 1 november 2018

8.2

Mijn moeder verblijft bij Mennistenerf voor Alzheimer/Parkinsonisme achter 'gesloten deuren' een nare term maar uiteindelijk beter dan de thuissituatie. Er is veel aandacht voor haar maar relatief weinig voor mijn vader die thuis blijft wonen. Een ingrijpen en emotioneel besluit om ouderen die al vele jaren getrouwd zijn en elkaar intens liefhebben vraagt aandacht voor beiden. Mennistenerf is een uitstekende opvang voor mijn moeder en ook mijn vader wordt er hartelijk ontvangen, een aanrader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgcentrum Mennistenerf - Zaandam

Daar benoemt u een verdrietige en herkenbare situatie. Uw moeder die als gevolg van ziekte een beschermde woonomgeving nodig heeft, maar uw vader niet. Ik lees dat u van mening bent dat er relatief wat te weinig aandacht is voor uw vader; daar zouden we graag met u over in gesprek willen gaan. Uw observaties kunnen ons helpen de zorg verder te verbeteren. Ik wil u uitnodigen uw ervaringen te delen met de medewerkers, teamleider KSW of mijzelf. U bent van harte welkom.
Vriendelijke groet, Corien Bosveld, manager zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentrum Mennistenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.